Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

no news good news


Δύσκολος Οκτώβρης. Θα τον θυμάμαι καιρό (εγώ που δεν έχω και καλή μνήμη).
Εκεί που ξυπνάς ένα πρωί και λες ο χαμός γίνεται γύρω (κρίση, θα πτωχεύσουμε ή όχι, μήπως πτωχεύσαμε ήδη ? κλπ) αλλά έχω τις σταθερές μου, δείχνω να είμαι υγιής σωματικά, το ίδιο και οι δικοί μου, αγκαλιά είμαστε …χτυπάει το τηλέφωνο και από εκείνη τη στιγμή λες και όλα πάνε κατά διαόλου.  Και μόλις φαίνεται να ξεπερνάμε την πρώτη περιπέτεια, έρχεται η άλλη είδηση που μου ρίχνει ένα γερό χαστούκι και μου κλείνει απότομα ένα σημαντικό και όμορφο κεφάλαιο της ζωής μου. Και μετά και άλλες άσχημες ειδήσεις για ανθρώπους που γνωρίζω. Και κλείνει ο Οκτώβρης και μπαίνει ο Νοέμβρης..
Και κάπου εκεί και ενώ αλλού πατάω αλλού βρίσκομαι σκέφτομαι ότι πρέπει να αποστασιοποιηθώ και να ανακάμψω άμεσα για να μην ακολουθήσω.
Σπασμωδική κίνηση 1: θα πάμε πικνικ την Κυριακή (δηλαδή σήμερα) να αλλάξουμε παραστάσεις.
Αποτέλεσμα: ακύρωση. Έχει ένα ΚΡΥΟ!! Τι ? να βγω να σφίγγομαι από το κρύο μόνο και μόνο για να αλλάξω σκηνικό και αντί να χαλαρώσω να έρθω πιασμένη από το πολύ σφίξιμο? Αμ δε..
Σπασμωδική κίνηση 2: ευκαιρία να περιποιηθώ τα φυτά μου. Πάντα ηρεμώ με αυτά
Αποτέλεσμα: ο παγωμένος παλιαέρας μαράζωσε τα φύλλα τους και στέκομαι και τα κοιτάω σα χάνος και αναρωτιέμαι πώς να τα βοηθήσω. Θα αρχίσω τις μετακινήσεις εντός! Πάλι θερμοκήπιο θα γίνουμε. Μερικά έχουν πιάσει και βαμβάκι – μαμούνι. Πριν μια βδομάδα καλά ήταν. Τα ψεκάζω με μανία και ο μισός θερινός πολτός (λόγω αέρα αλλά και λόγω γκαβομάρας που πρέπει να στέκομαι κοντά) μου σκάει στο πρόσωπο. Η πορεία είναι φσουτ, φύλλο, γκελ, πρόσωπο. Να δεις το βαμβάκι θα επιβιώσει…
Σπασμωδική κίνηση 3: θυμήθηκα ότι έβλεπα στην τιβι για κάτι σεμινάρια tai chi. Χαλαρωτικό έδειχνε αυτό το πράγμα. Μήπως να βάλω youtube και να αντιγράφω κινήσεις?
Αποτέλεσμα: Σκέφτομαι την εικόνα μου να βλέπω έναν υπολογιστή και να κάνω κινήσεις τάι τσι μόνη μου στο σπίτι σαν τη τρελή. Όχι, απορρίπτεται, δεν το έχω χάσει τόσο ακόμα.
Τελικές αποφάσεις: θα κατεβάσω ταινία να δω το μεσημέρι, αν δεν κοιμηθώ. Τέρμα οι σκέψεις, λίγη ρομποτοποίηση δε βλάπτει. Εξάλλου με τις σκέψεις τίποτα δε διορθώνεται και κανείς δεν γυρίζει πίσω. Θα κλείσω το κινητό. Δε θέλω άλλες ειδήσεις.
no news good news
Καλή και ήρεμη Κυριακή και καλή εβδομάδα σε όλους 

Kαι ένα ακόμα :


21 σχόλια:

  1. Ααα καλά, το δικό μου σημερινό πρόγραμμα τα σπάει,χαλαρώνω λίγο γιατί σε λίγο θα γίνει το έλα να δεις..
    Άνοιξε βρε το κινητό,την είδηση την ξέρεις είναι ευχάριστη "Καλι" θα την πουν,τι να κανουμε προηγείται η άλλη γιαγιά...
    φιλιά καλημέρας κουκλίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να, μάνι μάνι Φούλη μου την έφτιαξες τη διάθεση :)))
      Το μικρό μας φασολάκι έχει την τιμητική του σήμερα! Τα ονόματα δεν έχουν σημασία, η σχέση που θα αναπτύξετε και η αγάπη μεταξύ σας μετράει. Γερό να είναι το μωρέλι, γεροί και εσείς να το χαρείτε να μεγαλώνει και να γίνεται ολόκληρη κοπέλα.
      Να περάσεις υπέροχα σήμερα και .... αναμένω φώτος στο μέηλ και λεπτομέρειες από τα τεκταινόμενα :)))

      Διαγραφή
  2. κοριτσάρα μου δεν ξέρω τι ειδήσεις σε έριξαν έτσι, εύχομαι όμως ο,τι κι αν είναι να είναι περαστικό. Πολλά πολλά φιλιά και να περάσεις υπέροχα ο,τι κι αν κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαλεράκο μου. Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα εύχομαι :))

      Διαγραφή
  3. καλημέρα σου καλό μου, εμείς το ψιλοδιασκεδάσαμε χθες (είναι κι αυτός ένας τρόπος αντίστασης) και λέμε να το συνεχίσουμε και σήμερα όπως μπορούμε, καμιά φορά οι ειδήσεις είναι και καλές (καλή ώρα της ΦΟΥΛΗΣ), σας φιλώ και να είστε όσο καλύτερα μπορείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, μπράβο Μπλου μου! Χαίρομαι που περάσατε καλά. Τα νέα της Φούλης είναι πολύ ευχάριστα η αλήθεια είναι. Θα μείνω σε αυτά λοιπόν και ελπίζω να έχουμε και άλλες καλές ειδήσεις εξ επαρχίας! Σε φιλώ και τα λέμε εντός ολίγου ραδιοφωνικά :D

      Διαγραφή
  4. εύχομαι οι υπόλοιποι μήνες να είναι όμορφοι για σένα κουνιαδάκι!
    άσε τα τάι τσι!ξεκίνησε ρέικι!!!!!!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kουνιαδάκι εύχομαι για όλους μας το ίδιο!
      Αχ, ούτε τάι τσι ούτε ρέικι! Παραμεθόριος γαρ! Καμιά πεζοπορία που είναι και οικονομική βλέπω μόνο.
      Δε θα καλοκαιριάσει πάλι να πιάσουμε τη φωτοσύνθεση να τα ξεχάσουμε όλα?
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Κατερινάκι!
    Οτι και να είναι αυτό που σε στεναχωρεί να ξέρεις πως θα γίνει χθες!
    Σε λίγο καιρό πιθανόν να τα αναπολείς και να γελάς!
    Πολλά φιλιά και χαμογέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Αντιγόνη μου! Θα γίνουν χθες γιατί δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Θα το θυμάμαι αυτό και σε ευχαριστώ! Φιλιά σου στέλνω και καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  6. λοιπόν νέα εβδομάδα ξεκινα και εύχομαι να πας εκδρομούλα να φτιάξουν τα φυτά σου..άντε καλε τράβα κόψε ένα εισιτήριο και έλα Αθηνα...θα σου τη φτιάξω εγώ!!!!!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενιώ μου, τα κατάφερες και εισαι Αθήνα? Μη με δελεάζεις γιατί δε θέλω και πολύ!! Σε φιλώ πολλαπλώς και καλά να περάσεις όσο μείνεις :))

      Διαγραφή
  7. Βρε να μην μου μοιάζεις καθόλου!!!!!
    Όλα καλά, δεν είναι στο χέρι τους, στο δικό μας είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου έμοιαζα σε αυτά μια χαρά θα ήμουν. Τι να κάνεις? Από λάθος σόι πήρα τα "χαρίσματα" :p. Eσυ ή τα γονίδια σου ήσασταν πιο συνετοί στην επιλογή σογιού. Φιλιά πολλά. Η χθεσινή εκπομπή ήταν εξαιρετική :)))

      Διαγραφή
  8. άντε επιτέλους να φεύγουν τα δύσκολα όλα και ευκολότερα να γίνονται τα πράγματα. τι να πει κανείς και τι να κάνει. πάντως για τα διάφορα ζωύφια μελίγκρες και όλα αυτά τα χαριτωμένα που πιάνουν τα φυτά ένα καλό εντομοκτόνο είναι να βάλεις 2/3 νερό 1/3 οινόπνευμα άσπρο και μία δύο τρεις σταγόνες σαπούνι για τα πιάτα σε ένα ψεκαστήρι και να ψεκάζεις. :)
    κατά τα άλλα ηρεμία και γεμίζουμε πικροδάφνες. :)
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καθυστερημένα όπως πάντα...
    ελπίζω ο Νοέμβρης να σε βρήκε καλύτερα τουλάχιστον κατερινάκι μου..μόνο χαμόγελα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρόνια πολλά καλή σας χρονιά αγαπημενη φίλη.....να περάσετε όμορφα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όταν την είδα την ανάρτηση προ αμνημονεύτων, είπα πω πω τι να γράψω τώρα μετά τόσον καιρό;
    Και μπαίνω τώρα και λέω θα γράψω: άσε τα σάπια "no news good news" και γράψε. Αλλά τι λέω, σ' έφαγαν τα καλλιτεχνικά!!!!!
    Φιλάκια μικρό μου Κατερινάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για να μειώσετε τον θόρυβο και να σας βοηθήσουμε να εξασφαλίσετε χρηματοδότηση για την επιχείρησή σας και τα προσωπικά σας δάνεια, θα συστήσω τον κ. Benjamin Lee για επιχειρηματικά και προσωπικά δάνεια.
    Παρακαλώ στείλτε email στο: 247officedept@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή